kardio aktivity

Co jsou kardio aktivity? Dynamická cvičení pro získání kondice!

Kondiční tréninky a sportovní aktivity, které mají aerobní charakter (spalování tuků), a pozitivní vliv na kardiovaskulární systém. V některých lekcích jsou zařazeny prvky posilování. Dochází ke zlepšení vaší kondice, snížení nadváhy a posílení svalů celého těla. 

Energetický výdej aktivity v kcal.

Aktivita/výdej v kcal 
MUŽ 80 kgŽENA 55 kg
  1 min 1 hod 1 min 1 hod
šlapání na stacionárním kole mírné tempo, spinning, indoor-cycling 9 538 6 370
jogging, nordic walking 8 461 5 317
jízda na kole 15-20 km/hod 10 614 7 422
běh na lyžích 10 614 7 422
cykloturistika na horském kole 20 km/hod 11 653 7 449
běh 7 km/hod 12 691 8 475
přespolní běh 12 691 8 475
box s trenérem 12 691 8 475
jízda na kole 20-23 km/hod 13 768 9 528
běh 9 km/hod 14 845 9 528
jízda na kole 24-27 km/hod 15 922 11 634


Power shape - Aerobně posilovací aktivita, kde se střídají stanoviště aerobní aktivity (běh, kolo) s posilovacími stanovišti zaměřenými na celé tělo. **

Boot camp - Aerobně posilovací aktivita vyšší intenzity, kde do aerobní zátěže (běh, skákání přes švihadlo, člunkový běh apod.) jsou vkládány intervaly posilování. Cvičení probívá venku i v tělocvičně. **

Fit kick box - Intenzivní aerobní trénink zaměřený na techniku kopů a úderů. Součástí tohoto programu je i posilování celého těla.
** 

Tae Bo - Moderní druh aerobního cvičení, které kombinuje prvky karate, taekwon-da, klasického boxu. Uvolněte vaši mysl a užijte si radost z pohybu.

Rope Skipping - Je aktivita, která je řazena do skupiny high impactových cvičení. Jedná se o pohyb s vyšším nárokem na zatížení kloubního aparátu, ale i kardiovaskulárního systému. Rope skipping - skákání přes švihadlo - je cvičení koordinační, rychlostní, vytrvalostní a do jisté míry i silové. Podporuje kreativitu, hravost, cit pro rytmus, časování pohybu a týmovou spolupráci.

Indoor cycling - Aerobní trénink vyšší intenzity. Cvičení probíhá na stacionárních kolech. Podle rytmu hudby dochází k simulaci jízdy v terénu. Aktivita je vhodná i pro klienty, kteří trpí problémy s kolenními klouby. * 

Kruhový trénink – Aerobně posilovací trénink, kde dochází k pravidelnému střídání aerobních a posilovacích intervalů. Posilování probíhá ve dvou variantách. V první variantě se využívají jednoduché pomůcky (činky, gumičky, BOSU, míčky…). Při druhé variantě probíhá posilovací část na posilovacích strojích. * 

BOSU cardio - Dynamická aerobní aktivita zaměřená na získání kondice a posílení celého těla. Pro pestřejší a efektivnější cvičení se používá speciální pomůcka BOSU. **

Nordic walking – Aerobní aktivita, která probíhá venku. Jedná se o specifickou fitness aktivitu, fitness chůzi. K této aktivitě se využívá speciálních holí, které jsou podobné holím využívaným při běžkovém lyžování. Využití holí dodává chůzi na dynamice a síle. Tento typ zátěže je doporučován také lidem trpícím bolestmi kolen, chodidel, při problémech s bolestmi páteře a kyčelních kloubů. Tato aktivita může probíhat za jakéhokoliv počasí. * 

Běh – Trénink, který má velmi pozitivní vliv na váš kardiovaskulární systém a pomáhá redukovat nadváhu. Čistý vzduch a členitý terén Vysočiny vám pomůže zlepšit vaši kondičku a budete se cítit skvěle. Nezapomeňte na správnou obuv a oblečení. * 

Běh na lyžích - trénink, který má velmi pozitivní vliv na váš kardiovaskulární systém a redukuje nadváhu.  Běžky, běžecké hole a boty jsou vám k dispozici v naší půjčovně sportovního vybavení. * 

Chůze na sněžnicích - zábavná sportovní aktivita v přírodě. Vyberte si sněžnice v naší půjčovně sportovního vybavení a objevte krásy okolní přírody. Vydejte se na procházku hlubokým sněhem. * 

Bruslení a lední hokej – zabruslete si na horním nebo dolním jezírku. Uspořádejte hokejový turnaj nebo si zahrajte jen tak pro radost. V naší půjčovně sportovního vybavení jsou vám k dispozici brusle, hokejky a branky. * 

Jízda na kole – objevte krásy přírody Vysočiny, navštivte jedinečné kulturní památky. Spojte příjemný výlet po okolí se sportovní aktivitou. Hlídejte si vaši tepovou frekvenci a postavte si svůj aerobní trénink. Zlepšete vaši kondici a zbavte se nadbytečných kilogramů. * 

Využijte naše typy na výlety do okolí.

* vhodné pro všechny
** vhodné pro mírně pokročilé (sportující občas)
*** vhodné pro aktivní sportovce

Chcete se vašemu oblíbenému cvičení věnovat intenzivně? Objednejte si individuální lekci v čas a den, který vám nejvíce vyhovuje. Kontaktujte recepci resortu.

Další informace: